Πολιτική Επιστροφών
1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ / ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η εταιρία μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε η αποστολή της παραγγελίας να περιέχει τα σωστά προϊόντα που έχει παραγγείλει ο πελάτης και το προϊόν που θα αποσταλεί στον πελάτη να είναι πλήρως λειτουργικό και χωρίς φθορές.
Σε περίπτωση που κατά την παραλαβή του προϊόντος διαπιστώσετε ότι αυτό διαφέρει από αυτό που παραγγείλατε ή ότι αντιμετωπίζει κάποιο ελάττωμα θα πρέπει να μας ενημερώσετε εντος 2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής επικοινωνώντας στα στοιχεία που θα βρείτε στην σελίδα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Σε περίπτωση λανθασμένης εκτέλεσης της παραγγελίας ή ελαττωματικού προϊόντος κατά την παραλαβή το κόστος επιστροφής και αποστολής της αντικατάστασης αναλαμβάνεται από την εταιρία μας και δεν επιβαρύνεται ο πελάτης.
2. ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την ακύρωση της παραγγελίας του, αυτή θα πρέπει να γίνει πριν την αποστολή της από την εταιρία μας. Σε περίπτωση που η εταιρία μας έχει προχωρήσει σε αποστολή της παραγγελίας, ο πελάτης θα πρέπει να ακολουθήσει την διαδικασία του δικαιώματος της Υπαναχώρησης.
** Σε κάθε περίπτωση που εμφανιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία ή τα προϊόντα ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρίας, στα στοιχεία που εμφανίζονται στην σελίδα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, για τα επιστρεφόμενα προϊόντα, εκδίδεται σχετικό πιστωτικό τιμολόγιο, ενώ αποκλείεται η επιστροφή χρημάτων